Чому МВОК краще за існуючі програми для дорослих?

Девід Блейк, голова Degreed, коментує свіжий експертний матеріал стосовно вирішення проблем нетрадиційних груп навчаючихся. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


В статті для Evolllution, декан аспірантури Університету Френдс Девід Гофмейстер розповідає про те, що навчальні заклади повинні зробити в найближчому майбутньому, щоб задовольнити потреби дорослих учнів, і чому зараз їм це зазвичай не вдається. Більшість закладів використовують модель навчання, орієнтовану на сам продукт, в той час, як значно більше користі принесла б модель, орієнтована на клієнта. Як каже Гофмейстер:

“Закладам потрібно позиціонувати себе за допомогою інновацій, спрямованих на потреби дорослих з метою підготовки їх до вирішення практичних професіональних завдань.”

Також Девід стверджує, що хоч інститути і декларують “зручність для дорослих”, більшість з них на практиці “вимагає значної відповідності від своїх студентів”, особливо що стосується якості попередніх знань. Але при цьому зміст багатьох дорослих учбових програм скоріш задовольняє вимогам вчорашнього дня, аніж майбутнього. Через це учням, які прагнуть до нових кар’єрних знань та навичок таких курсів зазвичай недостатньо.

Що ж допоможе галузі освіти для старшого покоління краще задовольняти потреби своїх студентів?  Відповідь очевидна, адаптація до потреб ринку. На думку Гофмейстера, по-справжньому гнучка освіта включатиме в себе програму, яка буде змінюватись в залежності від потреб ринку праці.

Інакше кажучи, оновлення учбового матеріалу відбуватиметься набагато швидше, аніж у стандартних освітніх програмах. Він зазначає, що цього неможливо досягнути при теперішньому устрою системи. Для цього потрібно йти шляхом “підривних інновації”, інакше нові гравці будуть забирати клієнтів у вищів.

На що натякає автор статті, не кажучи прямо, так це на те, що процес фактичного переділу ринку вже почався. МВОК та інші форми альтернативного навчання вже сьогодні пропонують більш клієнтоспрямовану модель навчання, аніж традиційні навчальні програми. Вони на 100% адаптивні під студентів − учні самі в змозі обрати курси, які вони хотіли б відвідувати. Також вони на 100% актуальні − постійно з’являються нові курси, що дозволяє обновлювати та підвищувати свій рівень пізнань найшвидшим і доступним способом.

Багато з існуючих освітніх програм спеціально створені задля навчання на робочому місці і професіонального розвитку. Ці нові учбові формати відповідають всім вимогам, яким повинні відповідати всі дійсно “дружні до дорослих” програми освіти. За винятком, звичайно ж, видачі диплома. Але, як зазначає Гофмейстер, самого по собі диплома про освіту сьогодні вже не достатньо.

Схоже, прийшов час звільнити місце для нових форматів освіти. Таких, завдяки яким дорослі студенти матимуть змогу отримати зручні, доступні шляхи до потрібної їм освіти, актуальної сьогодні і в майбутньому.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар