Багато обіцянок, але жодного практичного досвіду

Випускники онлайн-програми в Університеті Джорджа Вашингтона подали на заклад до суду, пояснюючи це зависокою вартістю та відсутністю практичного досвіду, розповідає Inside Higher Ed.


Група колишніх студентів Університету Джорджа Вашингтона юридично оскаржать ідею того, що онлайн-програми з отриманням ступеня пропонують таку ж якість навчання, що й освіта в аудиторії.

Чотири випускники магістерської онлайн-програми у сфері безпеки і управління минулого тижня подали позов до Верховного суду округу Колумбія, заявивши, що програма не виправдала своїх обіцянок щодо онлайн основи, а не звичного класу.

Студенти брали участь в програмі, яка також пропонується в форматі живої аудиторії, в період між 2012 і 2013 роками. Замість того, щоб “вчити саме те, що вивчають в звичайних класах” в скарзі говориться про те, що до 16-місячної програми, що складається з 12-курсів входить начитка курсу без будь-якого контексту, надана викладачем або у вигляді записаних лекцій. Вони подали до суду на університет за шахрайське введення в оману, безпідставне збагачення за рахунок таких же студентів, як і вони та порушення законів про захист прав споживачів.

“Програма була представлена такою, якою насправді не є: тією, що заслуговує довіри, тривалою, з курсами і змістом, спеціально призначеними для інтернет-середовища навчання”, – йдеться у заяві.

А насправді, в той час як позивачі реєструвались на саму програму, не було ще жодних випускників, а зміст складався в основному із сканованих PDF-файлів підручників (з розмитими сторінками та обрізанними реченнями) та слайдів PowerPoint, взятих з лекцій в аудиторіях, без будь-якого викладу подій або пояснень.

Інформація була вперше опублікована The GW Hatchet, незалежною студентською газетою університету.

Метою позова є аргумент про те, що коледжі часто роблять, коли пропонують одну і ту ж саму програму у двох версіях: онлайн та в аудиторії. У той час як програми можуть відрізнятися між собою за способом викладення матеріалу, студенти можуть очікувати високий рівень якості в обох випадках.

George_Washington_University_Low_Edu_2

На додаток до скарг з приводу програмного контенту, учні кажуть, що викладачі не відразу відповідали на запити, відкрито демонстрували відсутність уваги і участі та не заходили на сторінку інтернет-порталу протягом декількох тижнів. Після обіцянок про те, що вчителі будуть брати активну участь в керівництві та сприянні особистісно-орієнтованої освіти, студенти зазначають, що вони майже їм не допомагали.

Позов також включає в себе кілька посилань на студентів, які звернулися до університету, додаючи лист президенту GWU Стівену Кнаппу, підписаний 11 учнями у травні 2013 році. У листі йдеться про те, що вони відчували себе обдуреними. Тому питання: “За що ж ми, в кінцевому рахунку, заплатили?” все ще залишається відкритим.

“Університет вибачився, але не зробив нічого, щоб виправити ситуацію”, – також вказується у скарзі.

За підрахунками, онлайн-програми коштують приблизно на $4,000 дорожче, ніж звичайні.

“В цілому, позивачі були обмануті, витративши десятки тисяч на вивчення удома програми, яку вони, по суті, вивчали самостійно, без будь-якої допомоги з боку керівників”, – як сказано у скарзі. “Вони заплатили більше, ніж їх однолітки, які закінчили ту ж ступінь у звичайному університеті, а отримали набагато менше”.

George_Washington_University_Low_Edu_3

Університет ще не відповів на скаргу. У підготовленій заяві Кендіс Сміт, помічник віце-президента зі зв’язків із засобами масової інформації, виступила на боці програми:

“Оскільки курс з безпеки і управління був запущений у 2009 році, його закінчили 341 студент, і багато з них навіть зробили успішну кар’єру в армії, правоохоронних органах та інших державних установах”, – пояснює Сміт.

Слухання стосовно даного питання було призначено на 8 липня.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар