А чи потрібно взагалі отримувати вищу освіту? Думки дуже суперечливі

Девід Блейк, голова Degreed, коментує результати нового дослідження стосовно мотивації для отримання диплому. Переклад публікації здійснено командою MOOCology.


Цікаве опитування, про висновки якого розповідається у новій статті освітнього розділу National Journal переконливо демонструє, що громадяни Америки суттєво розділилися у своїх думках стосовно необхідності отримання вищої освіти. З одного боку, диплом стає все більш необхідним, щоб отримати гідну роботу, але з іншого боку, через збільшення вартості освіти і безробіття серед випускників коледжу, багато хто шукає альтернативні способи отримання освіти.

Наведемо деякі важливі факти, на які спирається автор:

  • 49% респондентів згодні з тим, що на сьогоднішній день, щоб стати успішним, кожному юнакові в США необхідно чотирирічне навчання у коледжі. 48% опитаних з цим пунктом не погодилися.
  • 90% респондентів, які потрапили до коледжу одразу після закінчення середньої школи, стверджують, що вони б зробили при можливості той же самий вибір. Більше половини опитаних людей, які вважали за краще відразу влаштуватися на роботу, стверджують: якби вони знову стали перед вибором, то шукали б можливість одержання більш високого рівня освіти.
  • З тих, хто вступив до коледжу одразу після середньої школи, 87% сказали, що вони вибрали цей шлях, щоб отримати високооплачувану роботу. Решта причин включали в себе бажання вчитися чомусь новому, а також сімейні очікування. Найбільш поширеною причиною переваги дворічної освіти у коледжі над чотирирічною стала вартість. Також 43% респондентів повідомили, що відчували на собі фінансовий тиск з боку оточення ще зі школи.
  • З тих опитаних, хто після закінчення середньої школи відразу влаштувався на роботу, 59% сказали, що зробили так, бо не могли дозволити собі оплатити вищу освіту. Це було найбільш поширеною причиною не відвідувати коледж. Іншими популярними причинами стали: необхідність утримувати сім’ю, небажання брати студентські кредити, не отримавши достатньо інформації про коледжі, і невпевненість у тому, що витрати на отримання вищої освіти принесуть бажаний прибуток.
  • І, нарешті, висновки дослідження продемонстрували, що в питанні здобуття вищої освіти чи не найважливішу роль відіграє сімейна традиція. 80% респондентів, батьки яких успішно навчалися в коледжі, сказали, що вони ставили перед собою мету пройти чотирирічне навчання; з сімей із одним дипломом – 60%, і тільки 29% з сімей без дипломів теж задавалися цією метою. Цей приклад відображає тенденцію, що кількість тих, хто хотів вчитися з родини з двома дипломами, удвічі більше в порівнянні з тими, у яких в родині немає фахівців з вишів.

Можна легко помітити суперечливість думок представників співтовариства з даного питання: у молоді виникає все більше сумнівів у доцільності отримання диплома. А серед тих людей, які залишаються прихильниками навчання в університеті, основною мотивацією є фінансова спроможність та думка батьків.

Для того, щоб дізнатися більше про результати опитування та про аналіз вищої освіти в Америці, прочитайте статтю Рональда Браунштейна в National Journal Чи є дипломи про вищу освіту успадкованими“?

Коментарів немає.

Залиште свій коментар