6 причин розпочати думати про кар’єру у сфері віртуальної реальності

Цікава та актуальна стаття в блозі Udacity підказує нам як краще заробляти в найближчому майбутньому.


Сподіваюсь, ви інколи розмірковуєте про майбутнє. Де ж знаходяться цікаві можливості? Підкажу… сьогодні і гуманітаріям, і представникам технічного напрямку віртуальна реальність надає безліч перспектив. Наводжу декілька аргументів стосовно цього твердження:

Перспективи для талановитих

Невже історія Baobab Studios не показник для вас? Можна з упевненістю сказати, що є безліч можливостей прямо зараз. Створюються нові підприємства, а інвестори шикуються у чергу, щоб взяти участь у цьому процесі.

Baobab є новою компанією на чолі з генеральним директором Моріном Фаном, що зовсім нещодавно займав посаду віце-президента ігор в Zynga. Головним креативним директором є Ерік Дарнелл. Він саме той, хто керував постановкою першого комп’ютерного анімаційного фільму для DreamWorks “Мураха Ант”, а після цього – легендарного мультика “Мадагаскар”.

Відтепер Ерік очолює нещодавно створену Baobab Studios, яка вже готова стати видатною анімаційною студією вітуальної реальності. З радою консультантів, яка включає Елві Рей Сміта (співзасновника Pixar), Девіда Андермана (колишнього головного операційного директора Lucasfilm) і Мірея Сорія (співпрезидента DreamWorks Animation), а також нещодавнім внеском у розмірі $6 млн. фінансування на чолі з Comcast Ventures, Baobab стає важливим гравцем ринку.

Реалізація творчіх здібностей

Занадто багато людей не можуть знайти цікаві можливості для розвитку кар’єри в галузях, які вони вважають занадто “технічними”. Віртуальна реальність, безумовно, є технічною галуззю, існує величезна потреба творчих талантів у цій сфері. Ось що кажуть митці:

“У віртуальній реальності ми занурюємо глядача у епічну історію. Це стало можливим завдяки звуковим та візуальним ефектам, які змушують нас вірити в те, що ми знаходимося десь в іншому місці”. [Кріс Мілк, засновник і генеральний директор Within]

“Коли люди знімають навушники, у них відразу ж виникає безліч творчих ідей щодо віртуальної реальності, і багато хто з них відразу ж хоче взятися за справу”. [Брендан Ірайб, генеральний директор Oculus VR]

Саме зараз найкращий час

Сьогодні віртуальна реальність все ще пропонує можливості потрапити у самий центр подій. Усе це тільки зростатиме в найближчі кілька років, тому якщо ви приєднаєтеся пізніше, можливостей буде менше, а конкуренція буде значно вищою. Звичайно, робити ставки на віртуальну реальність зараз – це великий ризик, але трохи згодом можна просто не встигнути за лідерами.

Virtual_Reality_not_Tomorrow_but_Today_2

Вже сформульовані вимоги до працівників

Хочете, щоб вас приймали з відкритими обіймами? Швидше навчайтеся! Визначте, де саме знаходиться попит, а потім робіть все, щоб виконати вимогу роботодавців.

Фактор Facebook

Погодьтеся, промисловість зростає не дуже швидко. А віртуальні можливості стрімко розширюються. Коли Facebook купив Oculus за $2 млрд в 2014 році ми всі зрозуміли що буде актуально завтра.

Це гроші, дурник

У разі з віртуальною реальністю, ми можемо лише підкреслити очевидне – за таку роботу добре платять.

Virtual_Reality_not_Tomorrow_but_Today_3

Ми надали вам шість причин, щоб розпочати думати про кар’єру в віртуальній реальності. Якщо ви готові зробити перехід від думок до дій, розгляньте основи для створення кар’єри в віртуальній реальності. А щоб залишатися на вершині ключових тенденцій, подій і розробок в цій галузі, розгляньте наступну статтю під назвою “Тиждень у віртуальній реальності”.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар