3 причини для любові до мікронавчання

Елен Бьорнс, розробник e-learning рішень компанії Allen Interactions, розповідає про найсвіжіший тренд видаленного навчання. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


Мікронавчання – трендовий термін, який відноситься до частини освітнього контенту. Зазвичай здійснюється в відео-форматі, щоб учні могли отримати найшвидший доступ до нього. Мої улюблені приклади мікронавчання призначені для використання їх в якості підтримки продуктивності або слугувати в якості швидких надихаючих уроків.

Протягом всього лише декількох хвилин мікронавчання повинне надавати досвід та бути мобільним. Його ідея полягає в тому, що учні зможуть користуватися ним в будь-якому місці та в будь-який час. Наприклад, ви зможете переглянути відео про те, як шити футболку, поки ви стоїте у черзі в супермаркеті. Існує необмежений список можливостей.

З іншого боку, список причин, чому варто любити мікронавчання насправді є досить коротким. Давайте розглянемо 3 чинника, які можуть зробити мікронавчання потужним доповненням до вашої навчальної практики.

  1. Воно має цілеспрямований характер.

Мікронавчання є найбільш ефективним, коли воно націлене тільки на одну річ в якийсь конкретний проміжок часу. Наприклад, візьмемо для невеликого уявного експерименту – як створити нову подію в SalesForce.

Якби ми мали розробити досвід мікронавчання для вирішення цього завдання, ми припускаємо, що нашим учням потрібна б була допомога тільки зі створенням нової події в CRM-системі SalesForce. Вони, ймовірно, не шукають відео з історії продажів програмного забезпечення або всієї навчальної програми SalesForce 101. Віхилення від мети робить досвід менш корисним для тих, хто потребує підтримки, тому ми хочемо, щоб наша увага була сконцентрована.

Якщо мікронавчання не призначене для використання в якості підтримки продуктивності та замість концептуальності, то я вважаю, що воно повинне, як і раніше, охоплювати тільки одну ідею. Пам’ятайте, що метою мікронавчання є впровадження досвіду, який людина може отримати під час очікування свого обіду в духовці, або в кінці робочого дня при розморожуванні холодильника.

  1. Воно має тісний зв’язок з повсякденністю.

Відео часто згадуються як пріоритетне середовище для мікронавчання, так як вони короткі, медіа-багаті на візуальні ефекти та аудіо і легко доступні учням, які вже звикли до платформ, таких як YouTube і Vimeo.

Оскільки мікронавчання прагне охопити почуття і доступність цих популярних відео-платформ, це означає, що вам не потрібно інвестувати тонну виробничих ресурсів, щоб завоювати довіру. Це не означає, що вам неважлива якість, просто на сьогоднішній день створити якісне відео не виникає проблеми. Зусилля повинні бути докладені на забезпечення справжнього, а не показного змісту.

Ми хочемо передати те відчуття, яке отримують працівники, коли висовують голову через двері кабінету наставника: відчуття, коли тобі дають миттєві рекомендації і поради. Різниця полягає в тому, що з мікронавчанням співробітники можуть отримати пораду в будь-якому місці.

  1. Воно добре поєднується з іншими видами навчального досвіду.

З огляду на правильний підхід, мікронавчання може стати потужним інструментом для підтримки і просування самого навчання. Проте, я не хочу сказати, що це панацея від усіх перешкод.

З відео або блогами у стилі мікронавчання ви можете легко визначити, чи переглядали учні дане відео або матеріал, проте, ви не можете перевірити, де саме вони насправді скопіювали завдання або застосували ту чи іншу концепцію. Інші прихильники мікронавчання пропонують використовувати соціальні медіа, щоб змусити студентів завантажувати фотографії або відео їх власної діяльності. Мені подобається ця ідея, і я думаю, що це може зпрацювати, якщо ви маєте активну мережу виконавців у своїй організації.

From_Microlearning_with_Love_2

Але в деяких ситуаціях необхідно мати можливість спостерігати за поведінкою учнів і забезпечити інструктаж на більш детальному рівні. Одним із прикладів може слугувати програмне забезпечення підготовки нового прокату. Нові співробітники не мають ніякого уявлення щодо того, як використовується програмне забезпечення, саме тому відео можуть призвести до плутанини.

Міцне електронне навчання у вигляді реалістичного моделювання програмного забезпечення може бути найкращим рішенням – ви зможете забезпечити коучинг на рівні жестів, тобто зробити те, що не може надати мікронавчання. Відео, що демонструють завдання в програмному забезпеченні будуть відмінним додатковим інструментом для нових співробітників, а також можуть служити в якості довідкового матеріалу також для більш досвідчених співробітників.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар